03.05.13

elinaaaa!

Plaanisin tegelikult veel aprillis ühe postituse teha, aga see jäi ära. Lihtsalt ei leidnud selle jaoks vaba hetke, aga eks see on loomulik, kui su parim sõbranna sulle külla tuleb.

Esiteks, eestlased, kas te ikka teate, kui head asjad on kohukesed? Või must leib? Või mõnus maius? Sest need on ikka pagana head. Ja siis Karl Fazeri šokolaad või mesikäpa šokolaad (mille söömiseni ma ise küll ei jõudnud...) Ja eks sellistest asjadest need vahetusõpilase ülekilod tulevadki. Sellel põhjusel ma ka iga kord kaalust suure kaarega ümber kõnnin (õnneks on see teisel korrusel vetsus, sinna ma nii tihti ei satu).

Muidu olen viimasel ajal tagasi sattunud oma vana muusika juurde. Sleeping With Sirens, You Me at Six ja All Time Low keskele segatud. Muidugi, kui aus olla, siis see viimane pole mu juurest hetkekski lahkunud. Praegu on ka nende t-särk seljas ja satun veel varsti uuesti nende kontserdile. Oi, kuidas ma ootan. Nüüd on vaja elus veel ainult Sleeping With Sirensi ja You Me at Sixi kontserdile jõuda ja kui veab, siis kunagi A Day To Remember ka. Muusika on üks hea asi.

Vahetusaasta on ka üks hea asi. Siiani ei suuda uskuda, et need kaheksa kuud nii kiiresti läinud on. Keelega läheb ikka hästi viimasel ajal. Host-isa ütles, et räägin sama hästi kui nende eelmine saksa vahetusõpilane aasta lõpus, ainult et sellel poisil oli minu ees eelis, kuna ta õppis enne siiatulekut slovaki keelt ja oskas kohalejõudes sama palju kui mina kahe kuu möödudes. Aga nüüd räägin suht samamoodi. Aktsent on mul küll tugev, aga kõik ajavad selle sassi ungarlaste slovaki keele aktsendiga (siin elab ka palju ungarlasi) ning kõik arvavad, et ma olen tegelikult siitkandist pärit. Seega hästi läheb.

Järgmised paar kuud on igatahes hästi ette ära planeeritud. Koguaeg on midagi teha, loodan, et selle jaoks raha ka jätkub (kuigi ma arvan, et ma saan hakkama). Muidu eelmine nädal möödus ikka kiiresti. Kui Elina siin oli (see kõige kõige parem inimene üldse, et ta praktiliselt ilma mingi eesmärgita siia tuli, peale selle, et mind näha), siis käisime siinkandis lihtsalt igal pool ringi. Kahjuks mägedesse küll ei jõudnud, aga eks millalgi uuesti.

Muidu laupäeva õhtul käisime mu sõpradega väljas ja nautisime head ilma. Pühapäeval magasime välja ja käisime Juris ühel tüüpilisel laadal, tema sai endale Zeppelini pluusi ja ma vaatasin pikalt üht Queeni pluusi, aga lõpus hakkas rahast kahju. Pärast käisime veel rändavas lõbustuspargis vms ja õhtu lõpetasime mu lemmikkohas pitsat süües. Esmaspäeval käisime mööda Bratislavat ringi, samamoodi teisipäeval. Kinno ja sushisse jõudsime ka, mis oli tore. Ja kolmapäeval tegime süüa natuke ja käisime õhtul Trnavas ning jõime kofolat/vinead ning sõime slovaki rahvustoitu.

Kergelt öeldes ülitore oli näha teda, mis sest, et ainult nii lühikest aega. Eks kahe kuu pärast näeme. Ja siis läheb tema vahetusaastale Norra. Aga eks tuleb viimast võtta. Sügist ma ju väga ei oota, siis peab ennast kokku võtma ja reaalselt pingutama hakkama.

Täna hakkas jäähoki MM ja Slovakkia alustas igatahes vägeva mänguga Prantsusmaa vastu 6:2 võitsid. Need kaks vastaspoole väravat nägid küll välja sellised, et slovakid lihtsalt lasid need lohutuseks läbi, sest me olime prantslastest ikka igas mõttes üle. Aga jah, tule Slovakkiasse vahetusaastale, sinust saab jäähoki fänn! Ma tean pooli slovaki mängijaid nimepidi. Homme siis Soome vastu, soomlastel on ainult kodusmängimise eelis.

Muidu Elina mainis, et mul on aktsent eesti keeles rääkides. Või et mul vähemalt alguses oli. Selle mõttega ka täna lõpetan. Pildid on kõik Elinal, ma loodan, et ta jagab ka minuga neid. ;)

4 kommentaari:

elx ütles ...

"kahjuks mägedesse ei jõudnud"

how about

*johanna viskab ennast voodisse pikali* kuuleee
*johanna puppy eyes mode activated* äkki ei läheks täna üldse välja ja vaataks kodus supernaturali?

((sa ei kujuta ette, kui suur naeratus mul seda kirjutades oli))

kohutavalt kihvt oli näha. eriti vineat! hehe. ei. super. aitäh!!!!

johannaaa ütles ...

oh kammooon, tahad väita, et parem variant oleks olnud kusagil mägedes ära eksida ja üldse valesse tippu jõuda? :D

ei tegelt, pole tänu väärt, ülihea oli sind näha.

JA MA TAHAN PILTE :)

Anonüümne ütles ...

Ma nii kade teie peale, see tundub uskumatult lahe olema, kui lähed vahetusaastale ja siis tuleb keegi kodust külla. Ja teiselt poolt et minna vahetusaastal olevale inimesele külla ona ka nii lahe :3

johannaaa ütles ...

Eks see oli väärt seda kindlasti :))